SELAMAT DATANG


SELAMAT DATANG KE BLOG ZAMIRA TRAVEL&TOURS SDN BHD... TERIMA KASIH KERANA SUDI MELAWAT KAMI

WKE8410

Saturday 28 September 2013

Skim Pinjaman Mudah Bas Sekolah 1 Malaysia Untuk Pengusaha Bas Sekolah


Bas sekolah yang disediakan menerusi “Skim Pinjaman Mudah Sewa Beli Bas Sekolah 1 Malaysia” 
PETALING JAYA: Kerajaan telah meluluskan “Skim Pinjaman Mudah Sewa Beli Bas Sekolah 1 Malaysia” yang diperkenalkan khusus bagi pengusaha bas sekolah yang berdaftar dengan Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD).
Pengerusi DMS Dynamic Sdn.Bhd, Datuk Mohd Sani Mohd Nor berkata kerjaan turut memberi bantuan rebat RM 10,000.

"Rebat tunai RM 10,000 akan digunakan sebagai wang pendahuluan bagi
pembelian bas sekolah baru.

"Selain rebat, kerjaan juga memberi subsidi kerajaan dengan kadar faedah 2 peratus adalah ke atas pinjaman penuh dan mereka hanya perlu membayar kadar faedah 2 peratus sahaja.

Melalui skim itu, syarikat bumiputera DMS Dynamic Sdn. Bhd dengan kerjasama Cherry Outomobile (Malaysia) telah dipertanggungjawabkan untuk menguruskan skim itu.

Selain mendapat sijil pengiktirafan dan kelulusan reka bentuk yang selamat dari United Nation (UN), bas sekolah yang diberi nama "Model Transcom" yang disediakan juga mendapat kelulusan daripada Jabatan Pengangkutan Jalan Malaysia (JPJ).

"Walau bagaimana pun, skim ini hanya untuk pengendali bas sekolah yang memiliki bas sekolah yang berusia 25 tahun ke atas sahaja.

Jelasnya lagi, model yang dikeluarkan adalah sesuai dengan ciri-ciri keselamatan, Keselesaan dan harga yang berpatutan iaitu harga mampu milik dibawah harga RM100 ribu.

"Skim pinjaman ini akan diuruskan oleh Bank Simpanan Nasional (BSN) dengan tempoh permohonan selama 2 tahun bermula April 2013. katanya selepas menandatangani Perjanjian Usahasama bersama Pengerusi Cherry Automobile (Malaysia) Sdn.Bhd, General (B) Tan Sri Nik Ismail Nik Mohamed di sini pagi tadi.

Perjanjian itu turut disaksikan oleh Tan Sri Syed Hamid Albar selaku Pengerusi SPAD. 

1 comment:

  1. Hello semua, saya mrs aisha bukafia, saya ingin memberikan anda semua sekeping nasihat anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, orang-orang di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, walaupun sebahagian daripada keterangan di sini adalah semua palsu mereka adalah orang yang sama yang melakukan itu semua, mereka masih orang yang sama melakukannya. jadi sila berhati-hati untuk tidak jatuh yang tertipu atau menipu rakan-rakan Indonesia, saya menipu empat kali sekitar Rp10,000,000 juta untuk yuran pendaftaran, kos cukai dan kos insurans, tetapi selepas pembayaran saya, saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka bertanya kepada saya membayar lagi dan sekali lagi,

     Ia akan menarik minat anda untuk mengetahui bahawa ada undang-undang kewangan atau kaedah-kaedah kos ini mendapat pinjaman dari bank-bank, peminjam atau syarikat tetapi Allah bersyukur kerana saya kemudian menerima pinjaman sebanyak $ 100,000 daripada syarikat yang seorang kawan saya yang memperkenalkan saya dengan sebenar dan syarikat pinjaman dipercayai, (Emiliana WILSON pINJAMAN sYARIKAT), mereka syarikat terkemuka di Asia, mereka berada di sini untuk membantu kita semua yang telah scammed dan menipu, jadi jika anda memerlukan kredit pinjaman wang tulen lebih baik dan, sama memohon pada (Emiliana WILSON pINJAMAN SYARIKAT) atau jika anda mempunyai rakan-rakan dan memberitahu mereka untuk membantu anda untuk menghubungi mereka untuk pinjaman, okay, anda boleh mendapatkan yang sangat mudah untuk mendapatkan serendah 2% daripada pinjaman tanpa cagaran atau penjamin. Ini adalah e-mel mereka

    (emilianawilson11@gmail.com) Anda boleh menghubungi mereka dengan aplikasi anda adalah baik dengan mereka anda akan mendapat pinjaman anda dalam masa 24 jam, asli cepat dan saya terpaksa membantu negara saya daripada penipuan, e-mel saya adalah (mrsaishabukafia@gmail.com) hubungan saya untuk maklumat lebih lanjut mengenai Emiliana WILSON PINJAMAN SYARIKAT, saya bersedia untuk membantu anda, Allah memberkati anda semua. NOTA all.PLEASE. NOTA, TIADA YURAN PEMINDAHAN, NO Bayaran CUKAI, NO YURAN INSURANCE) harta pemberi pinjaman atau syarikat itu tidak mengumpul charges.Allah ini memberkati kita YURAN PEMINDAHAN, YURAN NO CUKAI, NO YURAN INSURANCE) Lender sebenar Syarikat ATAU TIDAK mengumpul penutup caj penyanyi, lama hidup rakyat Malaysians negara kita dan lama hidup kepada orang yang baik di negara saya.

    ReplyDelete